asdfasdf,a.sdfm,.asdfsd,.fas,m.
asdfasdf
Open MojTelekom

  • 0800 100 100 - Kontakt centar za prodaju, podršku i informacije. Kontakt centar vam je na raspolaganju 24 časa dnevno, svim radnim danima, vikendom i praznicima.
  • 0800-100-800 - informacije o mogućnostima oglašavanja na sajtu www.11811.rs (Poslovne i Bele strane). Prima sugestije, komentare, žalbe i reklamacije korisnika na rad servisa 11811, 19812, 19011, govornih automata i servisa Buđenja. Radno vreme je od ponedeljka do petka od 08 do 18 h.*
  • 19011 - servis Međunarodne informacije - pribavljanje telefonskih brojeva korisnika u inostranstvu i ostale informacije u međunarodnom saobraćaju (upućivanje u pravilno biranje, međunarodni pozivni brojevi, jezička pomoć, saopštavanje informacija o vremenskim razlikama, cene usluga u međunarodnom saobraćaju, provera broja i ostale informacije vezane za međunarodni saobraćaj).
    * Ukinuta je usluga posredovanja u međunarodnom saobraćaju.
    Radno vreme 00-24 h.
  • 11811 - servis Telefonski imenik - informacije o brojevima telefona naših korisnika.
  • 19811 - servis Buđenje.
  • 19812 - servis Razne informacije (o gradu, gradskom saobraćaju, našim uslugama, razna sportska obaveštenja, kao i mnoge druge informacije), 24h/7dana u nedelji.

Napomena: Ako ove brojeve birate sa mobilnog telefona, nije potrebno da dodajete prefiks (pozivni broj) mobilne mreže iz koje pozivate.

GOVORNI AUTOMATI

  • 195 - servis Tačno vreme
  • 19820 - servis Kursna lista i važni telefoni
  • 19821 - servis Dežurne klinike i apoteke (na teritoriji Grada Beograda)
  • 19822 - servis Verski kalendar (informacije o verskim praznicima)
  • 19822 - servis Meteorološki podaci 
  • 19822 - servis Loto izveštaji