asdfasdf,a.sdfm,.asdfsd,.fas,m.
asdfasdf
Open MojTelekom

CALL CENTAR

  • 19771 - Servis za prijavu smetnji i korisničku podršku za usluge fiksne telefonije, Internet, IPTV i paketske usluge. Radno vreme: ponedeljak – nedelja od 00 do 24h
  • 0800-100-800 - informacije o mogućnostima oglašavanja na sajtu www.11811.rs (Poslovne i Bele strane). Prima sugestije, komentare, žalbe i reklamacije korisnika na rad servisa 11811, 19812, 19011, govornih automata i servisa Buđenja. Radno vreme je od ponedeljka do petka od 08 do 18 h.*
  • 19011 (stari broj 901) - servis Međunarodne informacije - pribavljanje telefonskih brojeva korisnika u inostranstvu i ostale informacije u međunarodnom saobraćaju (upućivanje u pravilno biranje, međunarodni pozivni brojevi, jezička pomoć, saopštavanje informacija o vremenskim razlikama, cene usluga u međunarodnom saobraćaju, provera broja i ostale informacije vezane za međunarodni saobraćaj).
    * Ukinuta je usluga posredovanja u međunarodnom saobraćaju.
    Radno vreme 00-24 h.
  • 11811 (stari broj 988) - servis Telefonski imenik - informacije o brojevima telefona naših korisnika.
  • 19811 (stari broj 9811) - servis Buđenje.
  • 19812 (stari broj 9812) - servis Razne informacije (o gradu, gradskom saobraćaju, našim uslugama, razna sportska obaveštenja, kao i mnoge druge informacije), 24h/7dana u nedelji.
  • 19813  – Kontakt centar za informacije o Open uslugama (briga o korisniku, aktivacija i deaktivacija dodatnih usluga, pretplatnička pitanja). Radno vreme: ponedeljak - petak od 08 do 22h; subotom od 08 do 15h.
  • 19818  - Kontakt centar za prodaju Open usluga (Telefonski priključak, Internet, IPTV i Box paketi). Radno vreme: ponedeljak - petak od 08 do 20h; subotom od 08 do 14h.

Cene poziva ka Call centru pogledajte OVDE

Napomena: Ako ove brojeve birate sa mobilnog telefona, nije potrebno da dodajete prefiks (pozivni broj) mobilne mreže iz koje pozivate.

KONTAKT CENTAR 19813

Kontakt centar 19813 predstavlja jedinstveni broj za područje cele Srbije putem koga se mogu dobiti informacije o uslugama IPTV i pristupa Internetu, kao i sve bitne informacije iz oblasti fiksne telefonije u vezi sa telefonskim računom, cenama, vrstama usluga i načinom njihovog aktiviranja.

Osim ovih informacija, pozivanjem Kontakt centra na broj 19813 možete podneti zahtev za aktiviranje dodatnih telefonskih usluga ili dati nalog za uključenje telefonskog priključka po plaćanju.

Radno vreme Kontakt centra 19813: ponedeljak – petak od 08 do 22h;  subotom od 08 do 15h. Poziv je besplatan za pozive iz fiksne i mobilne mreže Telekoma Srbija.

Sva pitanja, primedbe i prijave možete da nam uputite i u elektronskoj formi, na e-mail adresu info@telekom.rs

Cene poziva ka brojevima Kontakt centra pogledajte OVDE

GOVORNI AUTOMATI

  • 195 - (stari broj 95) – servis Tačno vreme
  • 19822 - (stari broj 9822) - servis Verski kalendar (informacije o verskim praznicima)
  • 19822 - (stari broj 9823) - servis Meteorološki podaci
  • 19822 - (stari broj 9844) - servis Loto izveštaji

Cene poziva ka Govornim automatima pogledajte OVDE